Thursday, September 29, 2005

Super Happy Fun Post!

Hier etait mon anniversaire, donc j'ai 22 ans jusqu'a la prochaine. Le jour était splendid. Je pense que chaque person dans l'école de musique m'a souhaité un bon fête. J'ai reçu des bon cadeaux:
-un sippy cup des Raisins sec de la Californie, de mon amie Cathy (pour remplacé l'un que j'ai perdu l'année passée.
-un petit livre rulée pour l'ecriture de musique, de ma blonde Deena
-Beaucoup Beaucoup de bonbons de mes amis Chris et Andrea
-du gateau et des raisins, de les residents de Bethana Haus
-de mes parents j'ai reçu socks et underwear de Giant Tigre, un nouveau telephone sans fil et les autres petits choses. il y a un mois, ils m'ont acheté beaucoup des vetements, et un nouveau winter coat!
Je me sens tres chanceux pour tous que j'ai reçu, mais plus important... pour les souhaites et bon mots de toute la monde!
Merci beaucoup!

and now in English
Yesteday was my birthday, so now Im 22 until the next one comes around. The day was splendid, I think that everyone in the school of music wished me a happy birthday. I recieved some good presents:
-A California Raisins sippy cup from Cathy to replace the one I lost last year
-a little staff-lined book for writing musical thoughts down, from my girlfriend Deena
-Lots of Candy from friends Chris and Andrea
-Cake and raisins from the residents of Bethana Haus
-from parents, socks and underwear from Giant Tiger, new cordless phone and other littls stuff, they had also bought me clothes and a new winter coat about a month ago!
I feel super lucky for what I got, but more importantly, for all the birthday wishes and niceness in general from everyone!
Thanks!

2 comments:

Jonathan Evans said...

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!

Anonymous said...

MIKEY!!!
No one told me it was your birthday!!! I owe you cookies!! Happy Belated Birthday!!! (i promise i won't miss it next time)
I hope it was awesome tho - it sounds like it was!